خانه داری و شستشو

نکات خانه داری و شستشوی فرش، موکت، مبلمان و...

خانه داری و شستشو

نکات خانه داری و شستشوی فرش، موکت، مبلمان و...

قالیشویی در غرب تهران

از آنجایی که امروزه شرکت‌های قالیشویی بسیار محبوب هستند و مردم از روش‌های سنتی استفاده نمی‌کنند و همچنین از آنجایی که این شرکت‌ها کارایی و سودآوری خوبی دارند، تعداد زیادی از آنها در خدمت مشتریان خود هستند. همچنین در غرب تهران ده ها محله مختلف از جمله طرشت، چیتگر، تهرانسر، حصارک، سردار جنگل، ستاری، آبشناسان، فکوری، همت، یافت آباد، پونک، مرزداران، سیمون بولیوار، نیایش، کیهان، سازمان برنامه، کاشانی وجود دارد. ، فرحزاد و ... به همین دلیل انتخاب یک شرکت قالیشویی معتبر بسیار مهم است. در انتخاب شرکت قالیشویی غرب تهران لازم است افراد به چند نکته و فاکتور توجه داشته باشند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· یک شرکت معتبر باید دارای مجوزهای رسمی و قانونی باشد تا در صورت بروز مشکل بتوانند از مجاری قانونی حقوق خود را استیفا کنند.

· شرکت قالیشویی مجهز به تجهیزات و دستگاه های مدرن و به روز است و می تواند از روش های مختلفی برای شستشوی هر نوع فرش، مبل، موکت و ... استفاده کند.

یک شرکت قالیشویی مطمئن باید بتواند خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهد و رضایت حداکثری آنها را جلب کند.

یک شرکت قابل اعتماد در کنار تجهیزات مدرن باید دارای کادری ماهر و واجد شرایط باشد.

یک قالیشویی در تهران باید بتواند به صورت 24 ساعته خدمات ارائه دهد.

· شرکت های قالیشویی باید وسایل نقلیه کافی برای حمل فرش و لوازم مشتریان داشته باشند و بتوانند ایمنی و سلامت آنها را تضمین کنند.

برترین خدمات قالیشویی در غرب تهران

همانطور که گفته شد افرادی که به دنبال بهترین و ارزان ترین قالیشویی در تهران هستند باید به نکات و عوامل مختلفی توجه کنند. قالیشویی  غرب تهران خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. از جمله مهمترین و برجسته ترین خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· این شرکت قالیشویی از بستر اینترنت نهایت بهره را برده و به عنوان یک شرکت قالیشویی آنلاین، امکان سفارش آنلاین و تلفنی را برای مشتریان فراهم کرده است.

· این شرکت در مناسبت ها و مراسم های مختلف تخفیف های ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرد و مردم می توانند فرش و قالیچه های خود را با قیمت کمتری شستشو دهند.

· کلیه قیمت های قالیشویی در غرب تهران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه قالیشویی تهران می باشد و هیچ هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی شود.

· این قالیشویی دارای کلیه مجوزهای رسمی و قانونی بوده و دارای خودروهای اختصاصی و لباس فرم می باشد.

· این شرکت مسئولیت کامل کالاهای مشتریان را بر عهده می گیرد و در صورت بروز مشکل پاسخگو خواهد بود.

در این شرکت برای هر نوع قالیچه، فرش، مبلمان و ... از مواد شوینده متفاوت و خاصی استفاده می شود.

این شرکت دارای مدرن ترین و به روزترین تجهیزات روز دنیا می باشد.

· این شرکت مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره به مشتریان ارائه می دهد.

کلیه خدمات مورد نیاز فرش اعم از رنگرزی، رنگرزی، تافتینگ، فر، شیراز دوزی، ریشه بافی و ... در این شرکت به مشتریان ارائه می شود.

در مناسبت های خاص مانند نوروز به مشتریان تخفیف ویژه داده می شود.

قیمت قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی ارزان همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است زیرا مردم به دلایل مختلف در طول سال می توانند بارها از خدمات یک شرکت قالیشویی استفاده کنند. در واقع یکی از بزرگ ترین عواملی که افراد بر اساس آن یک شرکت قالیشویی را انتخاب می کنند، هزینه خدماتی است که ارائه می دهند. اتحادیه قالیشویی ها هر ساله بر اساس عوامل و عوامل مختلفی از جمله نرخ تورم، افزایش هزینه ها، قیمت جدید مواد شوینده و سایر هزینه ها، نرخ های جدیدی را تصویب می کند و تمامی شرکت های قالیشویی باید از این قیمت های مصوب پیروی کنند.

البته لازم به ذکر است که عوامل دیگری نیز می تواند در هزینه های نهایی قالیشویی موثر باشد که از جمله آنها می توان به عناصری مانند حجم فرش، مبل و موکت، ابعاد و اندازه وسایل برقی، درجه آلودگی وسایل، فاصله قالیشویی تا محل، روش های شستشو، مواد مصرفی خدمات جانبی و ... می باشد.

نتیجه گیری نهایی

برخلاف گذشته که فضا، آب و زمان کافی برای شستشوی فرش به روش سنتی وجود داشت، امروزه مردم دغدغه ها و مشکلات زیادی دارند و به دلیل کمبود جا، بحران آب و ... ترجیح می دهند از خدمات نظافتی استفاده کنند. از فرش شرکت ها قالیشویی غرب تهران به عنوان یکی از بهترین شرکت های قالیشویی شناخته می شود که با تجهیزات و دستگاه های مدرن، کادر متخصص، مواد شوینده مخصوص و ... خدمات متنوع و متعددی را به مشتریان خود ارائه می دهد.این شرکت قالیشویی زیر نظر فرش تهران فعالیت می کند. اتحادیه نظافتچیان و دارای کلیه مجوزهای رسمی و قانونی فعالیت می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.